poniedziałek, 14 maja 2018

Le Petit Marseillais #zmysłowyduet #ambasadorkalpm

Jak wiecie z mojego facebooka jakiś czas temu zostałam Ambasadorką kosmetyków Le Petit Marseillais. W paczce znalazłam dwa żele pod prysznic (jeden dla mnie, a drugi dla mojego M.) i właśnie o nich napiszę kilka słów. 


Żele znajdują się praktycznych, plastikowych, prostokątnych butelkach z zamknięciem na klik. Karbowane boki sprawiają, że kosmetyk nie wyślizguje nam się z mokrej dłoni. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie niezbędne informacje. Oba żele mają pojemność 400 ml.

Śródziemnomorski Granat 
To zapach idealny dla mnie. Lubię kosmetyki LPM za ich wspaniały zapach. Zapach naturalny, soczysty i bardzo odświeżający. Granat jest wyczuwalny i tworzy bardzo udaną kompozycję. Konsystencja żelu jest dość rzadka, ale kosmetyk jest wydajny. Bardzo dobrze się pieni i bez problemu spłukuje. Dobrze oczyszcza skórę i nie nie wysusza jej. 

Czerwona pomarańcza i Szafran
To żel dla mężczyzn. Czerwona pomarańcza i szafran tworzy bardzo udane połącznie. Tak jak poprzednik jest wydajny i świetnie się pieni. Bez problemu usunie wszelkie zanieczyszczenia, a dodatkowo przyjemnie odświeży swoim aromatem. Żel nie podrażnił, ani nie uczulił.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...