poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Kampania Zalando #WIOSNAzZALANDO #ZALANDOSTYLE

Pewnie znacie sklep Zalando, bo ostatnio o nim głośno za sprawą projektu Trnd. Dzisiaj przedstawiam, co kupiłam.


Z rejestracją w sklepie nie miałam żadnych problemów, przebiega szybko i sprawnie. Przesyłka dotarła do mnie kurierem na trzeci dzień roboczy od złożeniu zamówienia. Z bogatej oferty sklepu wybrałam torbę. Generalnie chodziło mi o dużą torbę, która będzie idealna na zakupy oraz która zmieści teczkę  z dokumentami A4. Wybór był spory ... po długim namyśle padło na torebkę Even&Odd .


Torebka jest wykonana z czarnego skóropodobnego materiału. Możemy ją nosić zarówno w ręku, jak i na długim pasku. Torebka pasuje do bardziej luźnego, sportowego stylu.
W środku torba ma jedną dużą kieszeń, w której mieści się mniejsza  torebka zapinana na zamek. Bardzo podoba mi się takie rozwiązanie, bo jednak wolę mieć klucze, portfel czy telefon bardziej zabezpieczone. Taka niby kosmetyczka ma w środku kieszonkę na zamek, kieszonkę na telefon i jakieś drobne przedmioty. Wnętrze , jak i sama torebka dobrze wykończone, bez wystających nitek. Suwaki działają bez problemu, elementy metalowe nie starły się.




Zalando oferuje:
Bezpieczne i proste metody płatności
Darmową wysyłkę i zwrot
Czas dostawy od 3 do 5 dni roboczych
Możliwość odbioru w pracy, w domu - gdzie tylko chcesz
Aż 100 dni na zwrot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...