czwartek, 2 marca 2017

Seria "Moje pierwsze ..." wydawnictwa Greg

Wychodzę z założenia, że na naukę nigdy nie jest za wcześnie, więc seria aktywujących książeczek dla dzieci "Moje pierwsze ..." bardzo nam się spodobała. Kolorowe i pełne wesołych ilustracji książeczki przeznaczone są dla kilkulatków.


Wydawnictwo: Greg
Opracowanie: Maria Zagnińska
Seria: Moje pierwsze ...
Objętość: 24 strony
Okładka: miękka
Format: 145 x 205 mm
Cena: 1,97 zł

Na serię składa się 5 książeczek: "Moje pierwsze cyferki", "Moje pierwsze literki", "Moje pierwsze malowanki", "Moje pierwsze słówka angielskie", "Moje pierwsze słówka niemieckie". W zeszytach dzieci zapoznają się  z podstawowymi literami oraz ich prawidłowym zapisem, cyferkami, podstawowymi słówkami angielskimi i niemieckimi.

"Moje pierwsze cyferki" to prawdziwa gratka dla małych matematyków. Dzieci nauczą się cyferek od 1 do 10 oraz podstaw liczenia. Przy każdej cyferce mamy rysunek pokazujący na przykładzie, „ile to jest”, oraz proste zadania polegające na liczeniu, uzupełnianiu i dorysowywaniu elementów i wpisywaniu właściwych cyferek. Całość bardzo kolorowa, a wesołe ilustracje przyciągają wzrok malucha.

"Moje pierwsze literki" to książeczka, która nie tylko pomoże maluchowi w nauce pisania, ale również sprawi dużo radości. Mamy tutaj literki wraz z wyraźnym wzorem ze strzałkami pokazującymi, jak napisać je prawidłowo. Oprócz tego kolorowanki oraz labirynt.

Z książeczek "Moje pierwsze słówka angielskie" oraz "Moje pierwsze słówka niemieckie" dzieci nie tylko dowiedzą się jak brzmią angielskie i niemieckie słówka, ale również czeka na nie mnóstwo zabawy - rozwiązywanie labiryntów, kolorowanie oraz pisanie nowych słówek według wzoru.

"Moje pierwsze malowanki" pozwolą dzieciom poprzez zabawę ćwiczyć zdolności manualne tak potrzebne przy nauce pisania. Duże, wyraźne i proste ilustracje dostosowane są wieku najmłodszych. Najmłodsi mają za zadanie pokolorować obrazek według przedstawionego wzoru. Pieski, kotki, samolot, owoce, rekin ... na pewno zainteresują maluchy. 

Zalety:
- poręczny format,
- jakość wykonania
- wesołe i kolorowe ilustracje,
- intuicyjność zadań,
- niska cena,

Seria dla wszystkich dzieci rozpoczynających zabawę z alfabetem, liczeniem czy nauką języków obcych. Polecamy!
















Za książeczki serdecznie dziękujemy Wydawnictwu Greg.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...