piątek, 3 marca 2017

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (21)

Nie przedłużając pokazuję, cóż ciekawego pojawiło się u mnie w lutym. Część rzeczy to współprace blogowe i testy, a część zdobycze konkursowe.


Blog i testy:


nowości wydawnictwa Egmont / nowości wydawnictwa Greg / książka "Piasek Raszida" / Sudocrem


22 Edycja Testów z Face&Look  / test SuperZabawka MR B / książeczka od wydawnictwa Wilga / kampania Smakija z Trnd

Zdobycze konkursowe:


książka fantasy z fb / nagroda z panelu Ariadna / muzyczny  sorter Smiki / samochód Fisher Price


termoopakowanie na butelkę MAM Baby / Dave zwrot za zakup / zaległy Świeżak / słuchawki za ankiety askGfK



niespodzianka od Granna / zamówienie z Empiku za wygrany bon 

Jestem zadowolona :) Mam już prawie skompletowane gniazdka na Zajączka dla moich chłopców ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...